Tjöta!!!

Jajajaja... NU så skriver ja! :P

Hänt? mycket... vart lite upp & nedgångar mé sambon, förhoppningsvis é vi på rätt spår igen!
Nellies gammalfarmor har fått cancer & é jättedålig :'(
Vänskap har förstörts & förlorats...

Ja kort & gott... varför jag inte skrivit é för att mycket skit har hänt & jag har inte mått direkt bra.
Men men dags å blicka framåt?

Nellie har redan hunnit fylla 1 år! :O (vart har tiden tagit vägen?)
Hon växer & frodas & vore det inte för henne hade jag brytit ihop för längesen!
Hon é mitt liv!
Min älskade dotter ♥♥♥

Jag har äntligen fått ett datum för min gbp-op... PÅ TISDAG!!!!!
Känns overkligt, har liksom väntat sen 2005!!!
Men nu äntligen ska jag få hjälp till ett fysiskt sett notmalt liv!
É så jäääääävla glad :D

Går på pulver nu, skitjobbigt, hungrig konstant, jättejobbig huvudvärk & kissenödig heeeela tiden.
Men det é värt det!

Åkte till Karlsborg idag, mé pappa. (saknar redan Nellie)
Imorgon bitti åker jag & mamma till stockholm & firar kusinens student.
På söndag ska vi på 2-årskalas.
På måndag ska jag till Sophiahemmet för invägning & inskrivning...
& på Tisdag opereras jag *Ler*
Wish me luck!!!

Nä om en sulle försöka söva lite kanske?!
Natti ♥

Kommentarer
Postat av: Simona

Hoppas alla tråkigheter blir bättre. Låter inte alls roliga..



Ja, jösses vad dom växer. Det går så fort så man knappt hinner blinka innan nått nytt händer.

Har snart semester då ska vi om du kan och har lust träffas. Saknar dig ;)



Jätte roligt att operationen är ett faktum äntligen. Önskar all lycka till och en ordentlig klapp på axeln för att du är så himla redig. Riktigt bra kämpat vännen!!

2012-06-08 @ 10:22:16
URL: http://livetsgoda2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0