6 månader

Ja nu har det gått lite drygt 6 månader sen operationen.... och hur går det då?
Jo sammanlagt har jag nu gått ner 50 kilo.... sist jag vägde mig för 2 veckor sen vägde jag 88.... kontra dom 138 som jag starta på... känns rätt gött faktiskt ;)
Huden hänger lite här och var men det är ju något som går att åtgärda, delvis själv genom tränande och sen så småningom lite upp- & lyft-operationer :P
Till sommaren när jag ska på min 1-årskontroll så får jag förhoppningsvis en remiss till hudoperationer =)
 
Att opereras va det nästbästa beslutet jag tagit i hela mitt liv!!!!
(Att behålla Nellie när jag fick reda på att jag va gravid va det bästa ♥)
 
F.ö då?!
Känns helt underbart att ha flyttat! SÅ skönt att slippa rucklet vi bodde i innan, så skönt att slippa den långa grusvägen in i skogen, så skönt att ha kommunalt vatten som är drickbart. SÅ skönt att ha två toaletter, utrymme..... ja det är helt enkelt jätteskönt!
 
Johnnie bor ju mestadels på ett boende nu.... för likasinnade barn... Verkar va ett jättebra ställe som jag tror kommer göra riktigt gott för honom när han kommit in i det hela.
Känns lite vemodigt måste jag säga... när man är van att ha han hemma JÄMT...
känns skönt att slippa de dagliga utbrotten & den konstanta oron....
Men känns ändå jävligt tomt.... och jag saknar honom faktiskt :/
Men jag tror ändå att det gör gott både för honom och för oss....
Dom kan ge honom så mycket mer än vad vi kan...
Ja det blir nog bra helt enkelt....
 
Jag o Jimmy då.....jo vi kämpar på... förtroendet finns ju inte, men hoppas på att det går att bygga upp...
Vill ju att det ska funka... Han säger att han är tvärsäker på vad han vill och känner....
Det enda jag är säker på är att jag älskar honom.... så som sagt, vi kämpar på!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma och julia (foto och inredning!)

du är så himla duktig gumman! <3

2012-12-30 @ 11:23:37
URL: http://www.emmzien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0