TRÖTT

Åh det é kanske inte jättekonstigt....
I fredags fick jag sova 2 timmar på dagen inför mitt nattpass...

I lördags somna jag runt 9 halv 10... blev väckt några ggr av en dotter som skulle riva mig i öronen... Blev sedan väckt av hunden kl 12 & kunde inte somna om...

Igår somna jag efter 10 nån gång... & vakna halv 1... & kunde inte somna om...

Så sammanlagt i helgen har jag sovit ca 6 timmar & snart arbetat 30...
*hmmm* Så som sagt kanske inte jättekonstigt att jag é en vandrande zombie...

Titta mig i spegeln nyss... ögonen é alldeles röda...
Har jätteont i vänsterögat & jag känner mig lite halvt svimfärdig...
Somnade nästan inne hos min brukare förut :O

Så nu sitter jag å pimplar (läs smuttar) Redbull för fulla muggar!
Som om det skulle hjälpa :/ Men jag kan ju inbilla mig det iaf =)

Mindre än 3 timmar kvar tills jag slutar... minuterna går vääääldigt sakta... Ska strax in & hänga tvätt så jag håller mig sysselsatt, sen ska jag gå å byta av min kollega & be till gud att jag inte somnar inne hos brukaren!!!

//Trötters tös :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0