Onsdag

Igår så va vi på babysim först... 4 dyk blev det denna gången :D
Det va lite läskigt precis när hon kom upp men det gick över fort =)

Annars så va hon jättelugn & sög på handen medans hon småsprattla i vattnet.
Så mysigt, nästa vecka ska jag försöka få mé mig någon som kan filma... :/

Sen åkte jag till Jimmys jobb & luncha lite =)
Efter det åkte jag till banken & öppna ett sparkonto åt Nellie...
bytte ett par byxor åt Jimmy på dressman...
Åkte förbi Nellies farfar & sa hej :)

Sen åkte jag till Kungälvs församlingshem där det va babymassage =)
Jättemysigt :)

Idag ska jag följa mé Pernilla till öppna förskolan... får se om det é nåt å ha :)
Imorgon blir det babyrytmik.... vem har sagt att man går sysslolös som mammaledig??? :)

Imorgon kväll åker vi till Karlsborg :D *wohoo*
Så é dopet på lördag... guuuuud va jag längtar!
Ska bli jätte kul att träffa alla människor & fira vår underbara dotter ♥♥♥

Nä nu måste jag sminka mig lite, så inte barnen blir vettskrämda när dom ser mig :P



Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

lycka tll idag gumman! förlåt att vi inte kunde vara med, men skicka presenten igår så den kommer på måndag. vela inte skicka den i torsdags för hade den ju legat i brevlådan hela helgen om den kom fram på fredagen.. hoppas ni får en trevlig helg :D puss och kram

2011-09-10 @ 09:16:16
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0