Update =)

Läkare hit & läkare dit.... jösses känner mig som en nåldyna...
Iförrgår va jag hos läkarn för provtagning & hej å hå inför min gastric bypass...
Operationerna blir inte samtidigt... men glad att jag får dom ändå...
Sen igår va jag på sjukhuset för provtagning & inskrivning inför galloperationen.
4 timmar va jag där... först på labbet, sen till uskan som tog ett EKG...
sen till SSK som prata igenom operatonen... Efter det till läkarn & sen fick jag prata mé
narkosläkaren nere på avdelningen & till slut även en kik på kirurgmottagningen *puh*

Tur att jag hade Nellie mé mig... hon charma ju precis varenda en, så alla va jättetrevliga ;)
T.o.m en underbart snäll kvinna som gick & la i mer parkeringspengar åt mig... samt passade Nellie
tillsammans mé en uska medans jag va inne hos läkarn & nere på kirurgmottagningen =)
Fick ha hennes gubbe som gisslan medans hon gick ut i min bil hahahaha =)
Tur att det finns några snälla & omtänksamma personer kvar i världen!!!

Den 5:e december ska jag till sjukhuset igen....först för provtagning... & sen ska jag återkomma på kvällen
& få en blodförtunnande spruta... & då måste jag antagligen läggas in & sova över :/
Dagen efter, alltså tisdag den 6:e så ska operationen ske, förhoppningsvis blir det bara en titthåls-op.
Det minimerar tiden på sjukhuset samt sjukskrivningen. Så att jag får träffa Nellie fortare...
& hålla henne fortare.... ska ju undvika att lyfta i början :(

Så Jimmy kommer va hemma från jobbet första veckan... Samt att min syster kommer hit den
2:e december & hjälper till =) Mycket tacksam!!!

Så idag kommer nya tv:n... så jag får skippa föräldragruppen :/
Svärfar kommer hit & hjälpar till att bära in den =)

Imorgon... ska jag hämta barnen i skolan halv 1... så åker vi antagligen raka vägen till
Farfar Dennis i kungälv & inväntar pappa Jimmy :)
Sen ska jag skjutsa tillbaka honom till jobbet eftersom dom ska på julbord mé jobbet =)
Under tiden han é där ska vi hem till Pernilla & fira henne som fyller år =)

Träffade henne iförrgår också... tog en fika & kika i affärer =) Så mysigt!!!!!

SEN på lördag.... så sticker jag! Ska åka tidigt på morgonen... har en lång dag i bilen framför mig.
Första stoppet blir i Karlsborg... så Nellie får hälsa på Mormor, Morfar & Moster =) (Morbror é nog inte hemma) :)
Mata Nellie... käka nåt själv.... & sen fortsätta till GÄVLE :)
Ser verkligen fram emot att komma bort lite... till sötaste EMMA & JULIA :)

Nä nu ska jag försöka somna om lite... passa på medans Nellie sover =)
G'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0