OJ :D

Imponerad & tack sam över att såpass många ändå läser min blogg trots att jag typ aldrig uppdaterar :/
Fy skäms på mig!!!
Under Jimmys semester har man ju knappt suttit vid datorn...
Men på måndag börjar han jobba igen så då kanske det blir bättring? :O

Vad har vi haft för oss då?!
Jimmy har jobbat mé carporten tillsammans mé svärfar & Frisse...
Sålt lite bilar... Klyvt ved, klippt gräset *ehum*

Tillsammans har vi grillat, badat, myst, vart i Karlsborg, vandrat mé vargar...

Jag har..... ammat ammat ammat :D

Nellie växer så det knakar... Tycker att det går lite väl fort nu ja...
När hon låg i magen stod ju tiden still :O
Massa kläder som hon redan växt ur som hon inte ens hunnit använda :/
Men å andra sidan så é det liiiite roligare nu när hon faktiskt skrattar... & ler åt en...
Babblar för fullt... börjar bli farligt på skötbordet nu... förut kunde man ju lämna henne där
& ställa sig & sminka sig eller whatever.... nu går det inte att ta blicken ifrån henne
ifall hon skulle rulla iväg, lite läskigt måste jag säga!!!

Men man smälter ju när man ser på håll att hon ser fundersam ut & stirrar i taket...
så närmar man sig, hon upptäcker mig & skiner upp som solen ♥♥♥
Herregud att man kan älska en sån liten plutt så extramt mycket!!!!
Hon é ju det mest perfekta & vackraste barnet någonsin!!!
& jag é inte ALLS partisk :P

Det é så jäkla skönt nu när man får sova hela nätterna & gosa mé världens sötaste
bebis hela dagarna :D

Visst mitt liv é inte perfekt, men inte långt ifrån :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0