Va fan ére mé dig ra, éru på tjocken eller?.... Japp

Jaha... hänt en hel del... ska väl försöka sammanfatta det så kort som möjligt:

Tisdag: Åkte till Jimmy
Onsdag: Badade i rödvatten i närheten av Jimmy
Torsdag: Gick flyget till Bulgarien
Fredag: Jag & Linda tatuerade oss =)
Lördag: Åkte vi till byn Erketch & fick uppleva en äkta bulgarisk afton
Söndag & Måndag: Shopping :D
Tisdag: Blev vi förkylda & mitt illamående började, men hann mé ett dopp i poolen =)
Onsdag: Lämnade jag inte hotellrummet & trodde att jag blivit rejält magsjuk... (tyckte det va konstigt att Linda inte blev smittad hehe)
Torsdag: Illamåendet hade inte gått över... sista dagen i Bulgarien... tog det mest lugnt.
Fredag: Kom hem till Jimmy tiiiiidigt fredag morgon efter aningen strul på Landvetters parkering... *suck* fortfarande illamående...
Lördag: Fest hemma hos Jimmy, verkade bli accepterad av hans nära & kära hehe =) fortfarande illamående...
Söndag: Åkte vi hem så vi hann rösta... Jobbade den natten...fortfarande illamående...
Måndag: Började misstänka graviditet efter mångas kommentarer... Vadå, illamående, ont i brösten & mensen helt borttappad... kan det betyda att man é gravid??????? Tog ett test... positivt besked...
Åkte till jobbet... tog ett till test som också va positivt... kräktes på jobbet, skyllde på magsjuka & åkte hem.
Tisdag: Ringde & boka tid hos barnmorska...
Onsdag: Va till barnmorskan... konstatera att jag va i v7... hade hälsosamtal... åkte sen till Terés & Sandra... kunde inte hålla mig & berätta för Teres... När Sandra kom sa hon bara "Va fan ére mé dig ra, éru på tjocken eller?".... Japp... hon trodde då att jag skämta när jag sa JA... men efter en stund så fatta hon att det va allvar hehe =)
Torsdag: Åkte till Jimmy
Fredag: IDAG... Har tagit emot & hjälpt till att bära virke till Jimmys Carport... tvättat lite... ska snart hoppa in i duschen & försöka göra mig lite vacker, ska träffa Jimmys mamma för första gången =)


Tycker dom flesta jag pratat mé bara pratat om abort... Men det é väl min kropp & mitt val?
Skulle inte kunna leva om jag tog bort det här barnet & sen aldrig kunde bli gravid igen... Nä...
Om inte naturen själv säger ifrån så.... ska jag bli mamma ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack vad snäll du är :)

2010-09-24 @ 14:22:50
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

grattttttttttiis gumman!! :D det kommer bli en jättesöt bebis :D och du kommer bli en jättebra mamma <3

2010-09-24 @ 14:30:33
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: sofia

hoppas att du får en bra fredag:)

2010-09-24 @ 17:06:23
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: Helena

Grattis! =D

2010-09-24 @ 22:39:38
URL: http://pisaang.blogg.se/
Postat av: Anna (syssling)

Gud så roligt!!! Grattis gånger tusen! Är såå glad för din skull!

2010-09-25 @ 13:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0