Midsommar i Halmstad



Va en väldigt lyckad helg... trots allt =)
Något strul mé stugor & hej å hå.... men slutade mé att vi betalade 62,50:- var för
hela helgen hehe känns lagom =)

Midsommarafton... käka vi midsommarmat... & hade det riktigt mysigt =)
Tog taxi in till stan & gick in på ett ställe som hette BOND. Hade riktigt kul!

På lördagen va vi riktigt sega... bytte stuga... käka pizza... & sen gick vi å
la oss några timmar!

Sen va det dags att börja grilla =) & efter det tog vi en promenad till stranden...
det va jättemysigt =)

Igår fick jag äntligen min bärbara dator =) Så nu sitter ja i lägenheten & det känns helt lyxigt att ha dator
& internet här hehe men kanske inte é helt bortskämd mé det nu haha.
Syrran ska köpa min stationära dator ;) Måste bara plocka ur alla bilder & musik & allt som man har i den först =)

Nä om jag skulle ut lite i solen nu kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Mysig blogg :)

2010-07-01 @ 18:19:56
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0