Stolt

Japp äntligen gjort klart de 3 svenska läxorna jag låg efter mé....
Visst klockan är halv 3 på natten.... men det é äntligen klart!!!!!
Har även beställt en roman som jag ska läsa och göra bokrecenssion på....
Men ligger iaf inte efter längre!!!!!
Skönt som F*N

I helgen blir det Matte och Samhäll som koncentrationen faller på...

Imorgon... vattengympa...
Studiebesök på volvo....
Kurator besök....
& svenska lektion =)

Fredag... Provsjunga i Staffanskyrkan... Nervös... men klara jag att komma med i symfonikören borde jag komma mé i denna kören tycker jag?! Bara rösten överträffar nervositeten =)

Kontaktat tatuerare idag också... fortfarande inte bestämt VAD eller VART.... men NÅT blir det =)

Nu lär jag väl sova om jag ska orka mé morgon dagen ;)

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Helena

Vart ska tatueringen sitta??

2009-10-08 @ 07:26:43
URL: http://pisaang.blogg.se/
Postat av: emma

skönt att vara klar med läxorna! och du babe, att sjunga i kören kommer du klara galant :D

2009-10-08 @ 08:22:59
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0