Nytt nytt nytt

ÄNTLIGEN!!!!
Gavlegårdarna ringde igår å berätta att dom kommer o tapetserar på torsdag *s*
Satt nästan hela dagen igår å kolla tapetprover... men har nog kommit fram till beslut ;)
Jag vart så inspirerad så jag möblera om... satte soffan åt andra hållet... rummet blev JÄTTE STORT ;)

Nu kan jag tänka mig att behålla soffan ett tag till... iaf tills Uffe får jobb så vi har råd mé en ny...

Ska åka till färgaffären snart å hämta tapeterna till sovrummet... som vi ska göra själva... *puh*
Sen ikväll ska vi laga middag hos Emma & Robin.... å kika på Idol... ;) Börjar nästan bli en tradition =)
Trevligt ska det bli iaf!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

sv; hehe kul kul, du får mer än gärna rösta på mig till veckans blogg om du vill?:)

2009-10-23 @ 14:27:19
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0