Volvoraggare ;)

Jiiiihaaa ;)
Hahaha Skaka igår hand på att jag ska köpa en 740 haha
Fast får inte tillgång till den förän på lördag :(
Så en vecka till utan bil...
Sålde opeln idag.... Känns lite sorgligt faktiskt...
Men hade ju inte råd att laga den så... va hade jag för val egentligen?
fick ju nån hundring för den...

Så nu ska man ut å fara i volvo alltså... hahaha... Luktar raggare göra den också...
pga alla granar.... *suck* Inte lätt när man köper bil av en 20-åring ;)

Helgen har vart... *hmm* bra
I Fredags va det filmkväll... somna tidigt... =)
& igår... suck suck suck hahahahaha
Va det fest =)
Vilket jävla gäng säger ja bara... alla vart pruttfulla.... älskade varandra... det kramades & pussades, sjöng & hej å hå.... stackars stackars grannar säger jag bara...
Ett handfat vart nerrivet & en låg å kräktes... & må jag då tillägga att jag pratar om de 2 äldsta i sällskapet 40 respektive 41 va dom *Ler* vi yngre vet allt hur man förhåller sig till alkoholen ;)

Fick även kommentaren av en:::
"Nej du é inte gullig... Du é SEXIG" hahaha *Ler* snutt Micke =) Tack för den, du gjorde min kväll haha =)
Synd att du har flickvän *skrattar*
Plus att Mona gav bort sin karl till mig... gratis *skrattar* Mona du é ingen vidare affärskvinna ;) Men då é vi två... Puss på re =)

Va händer nu då??? Ja du...
Nästa helg blir det fest i skara ;)
& sen den 9:e drar jag till EMMA *längtar*
Så visst fan har jag saker att se fram emot =)

Ska gå å gosa mé favoritkillen nu (zäta) *ler*

Kommentarer
Postat av: Maria F

aww, zäta bubben, som f.ö. har så himla fin bild här på toppen av sidan :)

2009-11-29 @ 23:59:59
Postat av: emma

haha 740, jenny då ;) huvudsaken den rullar! lääääääääääääääängtar till du kommer <3

2009-11-30 @ 12:03:25
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Veronica

740 e riktig bil!=)

2009-12-01 @ 01:36:05
URL: http://tovismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0