NU händer det grejer ;)

Känner mig lite småduktig idag....
Fixat flyttanmälan...
Pratat mé tandläkare om flytt hit...
Ringer läkare & alltihopa hit & dit...
Pratat mé min gamla skola om betyg som ska skickas...
Vart på arbetsförmedlingen förra veckan & anmält mig arbetslös...

Nu ska jag lyckas få tag på massa arbetsgivarintyg...
& massa papper som ska skickas in till a-kassa & visas för arbetsförmedlingen...
Hade ju vart betydligt lättare om jag fick kika igenom mina egna papper
för å se vilka jag behöver... men nej... måste ringa & be "HAN" om å göra det...
Usch!

Jobbar nu inatt... så jag ska bara käka lite... & sen gå å lägga mig...
& sen imorgon ska jag till Rektorn på Komvux i Hjo & prata om jag kan börja plugga i Januari... Vilket jag verkligen hoppas!!! Håller alla mina kära tummar!

Sen jobbar jag tors-fre... & sen kära vänner.... é jag väldigt sugen på fest på fredag!!!
Vart när hur? Det ordnar sig!
& På söndag blir det kryssning.... Birka here we come ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0