Tandlös.....

Jaha... va hos tandläkarn idag & tog bort stygnen....
Men att det fortfarande gör ont i tanden, mmm dom bestämde sig för
att dom ska dra tanden..... & jag tandläkar rädd som jag é... höll på å börja grina....
Fy fan!!!! Den 30:e ryker den....
Men en sak kändes väldigt skönt... bad dom ändra i min journal....
från rökare till icke rökare =) Har ju vart rökfri i över 10 veckor nu ;)

*klappar mig själv på axeln*

Mår fortfarande illa & é yr.... Uffe tror att det beror på penecillinet.... ska sluta mé det!!!!
Vill bara må lite bra ;)



Vart ute på långpromenad idag igen.... Men va så fruktansvärt slaskigt & skititgt ute så hundarna fick sig en dusch idag mé...
Stackarna ;) Släppte dom lös igen nu på kvällen ;) Börjat göra det varje dag nu...


Igår va jag & Maria ut till Hagaström & släppte hundarna på en stor äng ;) DET va roligt =)
Sen gick vi en långpromenad där... =) skitmysigt tycker ja.... ska ta dit Uffe när han har tid ;)

På fredag kommer Elin hit *s* ska bli så roligt... saknar henne!
Då blir det partay ;) & det é inte ofta vill ja lova gott folk..... nyår sist?
Förtjänar en krogsväng tycker ja =) Ronnie kanske kommer.... vore kul...
& så kanske Maria ska hänga på.... GÖR DET MARIA!!!!

Ska ringa arbetsförmedlingen imorgon & försöka komma fram till en utbildning..... vill ju frisör eller lastbilskörkort.... Haha lite skillnad bara =) Men det vore verkligen jättekul.... & tror verkligen att båda yrkena kan ge betydligt mer jobb än vården kan erbjuda mig.... & jag é verkligen trött på vården.... *suck* jobbat mé den sen 2002..... herregud =)

Nä.... nu bjuder karln på wokat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0