Mys

Japp... va hos tandläkarn.... fick citadon.... hoppas det hjälper, har inte tagit än... men gör väl det när det gör som ondast...
Men skönt att veta att jag har nåt när det gör så förbannat ont...
När jag kom hem blev vovvarna extremt glada.... ;) haha det é så kul å se dom...
dom verkar tro att jag har vart borta i flera dagar ;) fast det bara va typ... 45 minuter =) som mest =)

Gick ut & gick mé dom... & i slutet... så kom Zäta fram till mig & tog kopplet... & gick själv... alldeles brevid mig & lyssnade om jag sa Stanna... vart verkligen impad... =)


& han va så söt mé kopplet i munnen *nawww*

Sen titta Tommy förbi..... & han & Uffe snacka tenta... som dom har skrivit idag...
Uffe tror att det blir IG igen... tycker verkligen det é konstigt så mycket som han pluggar, måste va en riktigt dum lärare!!!!
Eftersom att 80% av klassen INTE klara tentan... & flera av dom skrev tentan idag... för 5:e gången?
É det inte något väldigt fel då?





Sen va det lekdags ;)


Innan dom blev helt slut.... & somna



Dom förgyller verkligen vardagen ;) É så kär i båda två... fattar inte hur jag ska kunna lämna tillbaka nån av dom ;)
Iofs när jag lämnar tillbaka Lilja får jag ju fortfarande träffa henne ;)


Men Zäta.... Fast jag måste ju säga att jag skulle förstå Zätas ägare om hon vill ha tillbaka honom.... finns det nån mer underbar hund? *gogrisen*

Mina favorit killar!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Uffe sitter & pratar i telefon nu... mé sina föräldrar.... prat om att vi ska åka dit...
Undra hur det ska gå.... två hundar... varav den ena inte kan hålla tätt.....
& en bortskämd katt ;)
Jag tror nog att Rasmus & Zäta skulle kunna gå ihop/ignorera varandra...
Men Lilja.... *hmmm* ;) jaja... får ha dom i olika rum =) så går det nog fint ;)
Det blir Uffe som får köra dit... jag får inte =)
Halva ansiktet é uppsvullet.... stackars mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0