onsdag morgon ;)

Ja jösses here I go again ;)
Va ledig igår..... & gissa va jag gjorde?????????
Absolut ingenting ;) GUD va skönt det va!!!!!!
Sov till typ 11....... & sen la mig i soffan & slappa.... va ju ute mé Zäta några ggr.....
Men inget annat =) eller jo..... va till affärn 2 ggr..... men anars inget =)
Uffe laga jättegod köttfärslimpa ;) MUMS!!!!!!!!

Idag ska jag börja mé mina tabletter som jag fick utskriva av läkaren....
"viktmedicinen" får se om det hjälper....
Om en månad ska jag tillbaka till labbet & ta nya prover för att se om tabletterna gett resultat....
Gjorde ju massa prover sist.... men det va inget som va fel.... förutom vikten då...
Men inget högt blodtryck... & EKG:t såg bra ut & blodprovet va normalt... va väl för å kolla blodsocker eller nå sånt?
Men som sagt allt va bra.....

Till hösten ska ja träffa dietist & psykolog....
& om ca 1 år ska jag få träffa kirurg & påbörja en ny utredning om jag får operation....
Men Dr. Alexander sa att det va lång väntan tills man fick träffa kirurgen.... men när man väl kommit dit så går det snabbt....
Så va kan jag räkna mé då.... iaf till nästa födelsedag då? ;)
Vore en bra present!

Nä herregud.... nu ska ja till jobbet igen..... *jäsp*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hejar på dig JENNY!!

Imponerad av att du tar tag i vardagen och vill ta hand om dig mer, bryter mönster! Starkt jobbat! Slutat röka och gå ned i vikt för att du vill... Det låter även som en lättnad att proverna för övrigt var bra. Jobbigt om det skulle vara nåt mer skit som krånglade ju.... Med vilja och tålamod kommer det att gå bra och jag kommer stå bland dem främsta i hejarklacken!

2009-08-03 @ 10:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0