Nervös...

Ska alldeles strax till doktorn.... Undrar va han säger, undrar va han gör?
Jag hoppas verkligen på den här operationen.... tänk om han säger nej?
& om han säger ja..... hur länge får jag då vänta????

Många frågor.....

Mamma & många andra säger att jag ska överdriva.... men tror knappast det behövs....
tror jag bara behöver säga hur jag mår & vilka fysiska samt psykiska problem jag får/fått av övervikten.

Sen diskutera vilken sorts operation.... Gastric banding eller gastric bypass???
Uffe säger banding.... Mamma säger bypass?
Så länge resultatet blir bra så skiter jag faktiskt i vilken.... bara det blir!!!!!!!

Jag é så trött på att gå runt & må dåligt hela tiden....
Skulle jag inte ha Uffe & Zäta....... ja jag vet inte hur jag skulle klara mig!
Emma, Elin Teres!!!! Ni är mina änglar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Finns ju självklart fler... men inte som jag har lika bra kontakt mé....

Nä nu vakna Uffe..... så snart ska vi väl åka.....

Håll tummarna!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack, Jenny.

NU vet du ju redan vad doktorn sa, skönt att det besöket är avklarat och visst oroar man sig ofta mer i onödan än vad man behöver? Oh well, time will tell, vad det blir för operation tänke jag på. Som du också skrev, det viktigaste är ju att du kommer att må bättre!

2009-08-03 @ 10:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0