jisses....

jaha.... alldeles nyss kommit hem, Uffe hämta mig på jobbet.-.... vi åkte & gjorde några ärenden....
& alldeles nyss ringde PFV & vill att jag ska jobba i natt....... & ja va gör man inte för pengar =)
Så..... jag börjar jobba kvart i 9 ikväll & slutar 7.15 imorgon bitti...... Då har jag vart vaken i..... 22,25 timmar ;)
Men det blir bra pröjs på natten =)

Känns nästan onödigt att lägga sig nu.,... kommer nog bara va ännu tröttare när jag vaknar då =)
Lika bra å va vaken, bita ihop =)

Uffe & Zäta mötte mig när ja sluta jobbet ;) Zäta vart så glad när han såg mig genom porten att han hoppa på dörren *s*
Känns bra att va älskad! ;)
Uffe kom precis in efter en promenad mé honom...... nu tycker dom att jag ska äta & sova???? ja äta lär jag väl.... va ju ett bra tag sen nu ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

När man jobbar så mycket kan det blir riktigt roligt till slut :-D då man är så trött att man kan börja skratta åt allt och ingenting, då är övertröttheten tusan billigare än en fylla och naturligare...

2009-07-10 @ 17:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0