Karlsborg...

Jaha.... =) vart hundvakt några dagar.... jätte mysigt.. men jobbigt på mornarna.... ;)
& så ska Lilja alltid upp i ansiktet & slicka & gosa.... mindre kul när man sover ;)
I måndags tog jag båda hundarna & åkte till Hjo... till Mari....
vi gick ut & gick en sväng mé dom....
& sen gick vi ut & käka en sväng innan jag åkte hem till Karlsborg igen....
Tidigt på tisdag morgon kom Teres hit.... Hon, jag & Linda åkte till skövde & shoppa lite
& käka på donken... ;) haha

Alltid kul å shoppa ;) Sen kom mitt paket från ellos.... MER KLÄDER!
Men fick skicka tillbaka mer än hälften...  Så det blev inte så dyrt iaf ;)
Kika lite på film.....
Sen kom Danne & hämta hem Teres.....

Men jag hämta tillbaka henne igår *s* Följde mé henne till doktorn & lite så...
Danne & hon sov över här i natt..... Teres é nu inne på badrummet & gör sig vacker....
Om en stund kommer Hanna & tvillingarna Ska bli så kul *s*

Inte varje dag man träffar dom!

Så ja.... idag blir det väl fullt upp *ler* men börjar längta hem =) till min Puffe =)
Ska väl ta Lilja & åka hem på lördag tror jag =)
Så ska jag till vårdcentralen & prata om sömnen på måndag... & så operera tanden på onsdag....
*ehum* ja va ska jag säga?!

Kommentarer
Postat av: emma

JAAAAAG SAKNAR DIG, KOM HEM!!

2009-02-26 @ 14:28:22
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Maria Frölin

Har inte jag kommenterat här förut, det var väldans vad det händer grejer för dig och runt dig! Hade jag vetat bättre och haft lite bättre planering hade vi ju kunnat setts :( men men. Kram

2009-02-27 @ 00:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0