en dag hos emma

återigen sovit dåligt... vaken hela natten....
kl 10 ringer kl & jag skulle gå upp för att åka till emma vid 12....
ringer emma & säger att jag vart vaken hela natten... men hon övertalar mig att komma iaf så kunde jag sova lite på hennes soffa =)
Slängde mig in i duschen & åkte dit... men nå sova vart det inte....
Hon bakade kladdkaka..... Sen spelade vi lite Buzz.... & sen kom Maria....
Sen kom Emmas kompisar Louise & Anna.... Louise skulle visa oss lite smink & hudprodukter från MaryKay....
Så vi fick tvätta av vårt gamla smink för å pröva det... Ganska nöjd mé det smink jag har så jag köpte inget...
Men vem vet när detta tar slut =) kanske tar kontakt mé henne då & köper... fick ju hennes mailadress =)
Va faktiskt jätte trevligt =) sen vart det emma kladdkaka.... *gott*

Sen va vi lite barnvakt åt Louise dotter.... & Emma bjöd mig & Maria på köttbullar & makaroner *ler*
Sen åkte jag & Maria till Ikea en sväng.....Ja *hmmm* det va väl ungefär va som hände den dagen *Ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0