Nattajobb

Är inne på natt 4/6... efter det är jag ledig 6 nätter... GÖTT!!!!
Då ska jag försöka rensa lite i huset... packa lite...
Vi flyttar ju snart!!!! *weeiii* Mindre än en månad kvar nu!!!!
Ska ringa hyresvärden och höra om vi kan få nycklarna nån dag tidigare...
Det står ju ändå tomt liksom? :D
Längtar så in i bänken!!!!!!
 
Om en vecka ska jag till Hjo, Teres dotter ska döpas så det kan jag ju inte missa?!
(missade sonens dop & har fortfarande dåligt samvete över det)
 
Annars då?
Mår bra efter operationen... det nästbästa beslutet jag tagit i mitt liv.
Har gått ner 46 kg.... från 138 panner till 92!!!!
Ca 25 kilo kvar till min målvikt! Har skaffat gymkort (igen)
Ska bara få tummen ur å använda det också :D
 
När vi flyttat till lägenheten kommer vi att få TVÅ nya familjemedlemmar :D
Två små kissekatter ♥
Fläckis och Doris har vi bestämt oss för tror vi?! Ändras lite hela tiden :)
Nu måste jag bara få tag på kattgrejer :/ Låda, klösträd... ja allt som behövs helt enkelt!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0