Natt 5/6

Nästsista natten påbörjad...
Somnade inte förrän kl 14 idag.... sov till ca 18.... såatte.... imorgon lär jag sova gott :P
Då är jag ju helt ensam hemma, lättare å sova då!
 
Lyckats få ledigt veckan inför flytten.... GÖTT!!!!
Då får jag mer gjort! Funderar... kan man lämna på dagis även om man inte jobbar?
Bara för några timmar? Alltså inte heldagar?
Det är väl bara bra så hon inte kommer ur dagisrutinen???
*hmmm* kanske ska prata med dagis direkt! =)
 
En fråga till?!
Hur långt är man villig att gå för den man älskar?
Hur mycket ska man tänja på sina gränser & principer?
Känns som att jag skulle kunna dö för Jimmy & göra vad som helst för honom!
(trots all skit som hänt mellan oss)!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0