:'(

Fy va fort det kan gå asså.... Satt vid matbordet förut... Nellie hade precis fått mat....
Skulle bara gå in till vardagsrummet 2 sekunder & när jag é påväg tillbaka ser jag hur Nellie lyckas
slänga sig snett bakåt ur stolen & landa på huvet rätt ner i golvet...Den dunsen som blev... gjorde ont i hela mig!
T.o.m Johnnie som va på toa, mé stängd dörr hörde hur Nellis stackars lilla huvud slogs i marken :(
Hon börja illtjuta & jag lyfte upp henne & försökte trösta henne, men tårarna va inte långt borta (för mig)
Men nä hon äntligen sluta gråta så blev hon glad... bara POFF... :/
Tyckte det va lite konstigt...
Ringde mamma, & sjukvårdsgivningen.
Jag fick lägga henne som vanligt sa dom, men väcka henne efter en halvtimme först, ge henne lite vatten & sen försöka söva henne igen.... & efter de väcka henne efter 2 timmar.
Ska hålla koll på hennes ögonen & bakom hennes öron, kan tydligen bli blått om det é nåt som hänt...
Illamående eller minsta lilla onormala beteende så ska jag åka till närmsta akutmottagning.... men har jag inte märkt av nåt efter ca 5-6 timmar så é det antagligen ingen fara...
Hon é alldeles röd på vänster sidan på huvet lilla snuttan :(

Usch nä nu ska jag väcka henne!!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

men lilltufflan då :'( hoppas hon är pigg idag och att allt gått bra! usch otäckt när sånt där händer :( men inte alltid lätt att hinna med :( kramar! <3

2012-03-20 @ 07:36:06
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia (foto o inredning)

hur gick det med uppdateringen? ;) hahah! puss på er <3

2012-04-03 @ 11:40:45
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma och jack

hallllååå... :P uppdatera.. ;P ^^

2012-06-02 @ 22:11:55
URL: http://emmszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0