Byebye Galla ;)

Operationen é gort.... gallan é väck... blev titthålsoperation så det é skönt!
4 hål... följde mé till Karlsborg efter operationen för att få hjälp mé nellie under
sjukskrivningen. stannade där ca 2 veckor... & nu é jag hemma igen.... äntligen =)
Tog stygnen i måndags... de två småhålen ser bra ut... det översta verkar inte ha läkt
som det ska... é ett glapp ... svårt att beskriva men satte ett nytt plåster idag så jag hoppas det läker snart.... hålet i naveln läker inte heller som det ska... ser lite infekterat ut & blöder fortfarande :/
När jag bytte plåster idag så började det blöda runt såret.... huden é väl för tunn efter alla omläggningar :/
Men men.... svider & gör ont... men den värsta smärtan kommer innifrån.... brevid det översta hålet...
hoppas det går över snart!
Ryggen gör fortfarande ont efter fallet i november... men det går la över så småningom också.

PÅ lördag ska farmor va barnvakt åt Johnnie & Nellie... så vi ska ha lite fest här hemma :)
Det é både lite nervöst & kul :) Men det går nog bra =)

Nu kom Jimmy & Johnnie hem så vi ska la fixa lite käk :)

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

hoppas du mår bra efter operationen nu babe?! saknar er jättemkt <3

2012-02-18 @ 08:54:41
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

jag hitta ju lite fint där på h&m, dom hade hello kitty bikinin förra året också då var jag jöttesugen på den då hon tyckte den va jättesöt. du kan köpa den åt henne om du vill?! hon gillar hello kitty :D har du bestämt när ni kommer eller? ;) pussar <3

2012-02-24 @ 22:57:17
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

tack desamma gumman <3 saknar er med! verkligen tomt här hemma utan er!! puss

2012-03-10 @ 08:49:23
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0