Nattajobb =)

Japp nu va jag på jobbe igen =)
Vart ledig en vecka nu =)

Fick ju passa på å jobba när Jimmy hade semester så han kunde ha Nellie... men han började ju jobba i måndags så då har jag fått tacka nej till jobb... vilket känns sådär, men va ska jag göra?! Kan ju inte lämna Nellie ensam ;)

Helgen som va spenderade vi tillsammans mé Magnus & Susanne i deras villavagn. Jättemysigt! Vi grilla & bada & tjöta =)

I veckan har jag & Nellie vart en sväng på ikea... käkade lunch där... en köttbulleportion... 29:- räckte till både mig & Nellie :P Perfekt hehe.

Även vart en sväng i götet & träffat Maria som va barnvakt åt sin systerson =) Satt ute i trädgården & mös & titta på ungarna som sprang omkring & lekte =) Soligt & fint va det!!!

Nu jobbar jag inatt & 2 nätter till... sen får jag va hemma mé Nellie igen ♥♥♥

Nästa lördag (dagen efter min födelsedag) ska jag va chafför... ska till roadrunners... va nu det é :P
Då ska antagligen Jimmys mamma vara barnvakt.

Helgen efter DET.... é det göteborgs crusing... då innan helgen ska jag åka till Karlsborg & lämna Nellie där & sen tillbaka hem =)
Sen efter helgen ska jag åka upp dit & hämta henne igen ;)
Mycket åka & fram & tillbaka.... men finns ju ingen i närheten som kan va barnvakt så... får väl passa på å stanna nån dag extra där också så man hinner träffa några av mina goingar ♥ (ni vet vilka ni é)

När jag kom till jobbet ikväll så berättade mina kära kollegor att dom hade talat gott om mig till chefen... & dom hade rekommenderat mig till att få en rad :D
Dom hade tydligen varit rörande överens om att det va mig dom ville ha ♥
Fatta va glad man blir när man får höra nåt sånt!!!
Så nu é det bara att hålla tummarna & hoppas jag får en rad!!!
Va skönt det vore mé ett schema & veta exakt hur man ska jobba :)
*hoppas hoppas hoppas*

Det é lugnt på jobbe inatt... en brukare é inte hemma nämligen... Jag & kollegan byts av efter 2 timmar & sitta inne hos en brukare.... nu é det hans tur så jag kan passa på att sitta vid datorn :D

Meneh.... ja.... kanske skriver lite senare igen =)
Pöss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0