Jobb jobb jobb

Ja jäklar, nu har jag jobbat... *puh* jag som INTE skulle jobba så mycket i sommar :/ *hmm* Jaja skönt när lönen kommer.... men jag saknar Nellie som en tok... jobbar ju natt så jag sover på dagarna... & Jimmy tar ungarna & åker iväg så att jag ska få en möjlighet att sova, så vaknar jag upp.... inga barn, ingen hund & ingen gubbe :( Tomt tomt tomt!!! Så gör jag mig iordning... dom kommer hem... träffas en liten stund sen ska jag till jobbe igen. Tycker det é skönt att ha börjat jobba igen.... trivs & jobba på natten... synd bara att allt hemma blir lidande :/

Haft en hel del problem mé pojken... men förhoppningsvis é vi på rätt spår & é påväg o få hjälp! TACK GUD!
Han va på kortis i helgen... & han tyckte det va jättekul å ville dit igen, så det känns skönt.

Jag har så blandade känslor när det gäller allt det där så jag blir snart galen... Dels så älskar jag honom... för han é en supergo kille!
Men ibland driver han mig till vansinne... :(
Hemskt å skriva jag vet.... men så é det :(

Men häromdagen... va vi påväg hem i bilen... Nellie & Johnnie satt i baksätet... båda två satt & asgarva & jag satt i fram & bara log... mitt hjärta smälte =) Att se den syskonkärleken... LJUVLIGT!
Han kan vara så otroligt omtänksam & hjälpsam ibland...
& bland lägger han till mé ett riktigt storebrorsbeteende genom att vara väldigt beskyddande över sina systrar :)
SÅNT gör mig lycklig!

Allt det negativa... hoppas jag försvinner inom en snar framtid så man enbart kan fokusera på alla positiva egenskaper!

Hemmave annars då... Jo vi kämpar på.
Hände ju en hel del för några månader sen... & det é långt ifrån perfekt. Men vi kämpar iaf!
Jag älskar Jimmy så otroligt mycket så jag vill verkligen att det ska funka! Only time will tell :/

Ella då... jo hehe hon har blivit fröken tandlös :D SÅ gulligt när alla framtänderna é borta hihi =)
Sista hela veckan vi har henne... sen blire varannan helg :/
Pga att hon börjar skolan vid sin mamma & det é för långt emellan & 2 skolor går ju inte... Men vi får väl försöka sno henne på loven & lite sånt =)

& Nellie växer så det knakar ♥ redan 14 månader & springer runt som världens goaste lilla terrorist :D
20:e aug ska vi på inskolning på dagis :O *hua* va orolig jag é :P
Men det blir nog bra...

Vägde mig igår... 107 stod det på nu :D
Inte många kilo kvar till tvåsiffrigt *wohoo*

Sitter på jobbe nu, 1 timme & 45 minuter tills jag slutar... vill hem.... krama om barn & gubbe & bara SOVA!!!!!!!

Ha det fint där ute allihopa ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0