Boooring

Blogga från mobilen funkar ju det me...
Min sista natt innan en veckas ledighet! Åh va skönt det ska bli!

Jimmy börjar ju jobba nästa vecka så jag "måste" va hemma me Nellie eftersom hon inte har dagis än. Har jobbat större delen av hans semester men lite har vi allt hittat på... spenderade en vecka i karlsborg... va på hjo hamnfest, grilla me goda vänner, spela minigolf, gick på restaurang, gick fästningstur, bada, allsång vid kanalen... ja en hel del hanns med :)

Vi har vart på liseberg... jättemysigt! Nellie fick t.o.m åka några karuseller och krama ett flertal gröna kaniner :)
På kvällen va jag , mamma och linda på Lotta på liseberg nedanstående Jimmy hade nellie. Det va riktigt roligt. Satt nästan längst fram och kom t.o.m med på tv när vi sjöng "far jag kan inte få upp min kokosnöt" Haha.

På söndag kommer äntligen zäta hem <3 brorsan har tagit hand in honom i snart 2.. veckor :o så jag håller på o längta ihjäl mig!!!
På måndag ska vi åka å kika på ett hunddagis som zäta kanske ska gå på ibland när jag o jimmy jobbar samtidigt. Får se om det e nåt att ha :)

Imorgon(idag) när ja vaknat ska vi åka ut till almö camping o hälsa på Jimmys vänner.
. På lördag ska vi på A-bombers o kika på gamla bilar ;) så det blir nog en bra helg :)

Lite mer än 3; timmar kvar på detta passet innan jag får åka hem o Gosa me mina underbara kuddar ;)
Nedräkningen har börjat ;)

Kommentarer
Postat av: Simona

Hej vännen. Det är ingen fara =) Visst måste vi få till en date, tror helt klart småttingarna skulle tycka det var roligare nu. Annars har vi det bra, dygnet har inte tillräckligt med timmar mellan åt men annars har vi haft en bra semester. Hur är det med er??

2012-08-04 @ 18:44:48
URL: http://livetsgoda2.blogspot.com
Postat av: Simona

Förresten såg er på Lotta, söta ni va ;) Pöss

2012-08-04 @ 18:47:26
URL: http://livetsgoda2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0