update :)

Dopet gick jättebra!!! Mycket fin dag, härliga gäster & jättefina presenter!!!
God mat & fina tårtor!!! Lite stressigt att få ihop allt....
så jag é verkligen tacksam för all hjälp vi fick...
Av bl.a svärfar som gjorde smörgåstårtorna!
Pernilla & Josefin som hjälpte mig plocka av & iordning TACK!!!
& dom helt ljuvliga tårtorna som Jessica gjorde... jättevackra! (kort kommer)

Men jag tror jag bjöd för många.... hann ju typ bara snacka i högst 5 minuter mé varje gäst :/
Jaja lyckat blev det iaf =)
Fick även pengar i dop-present... & för en del av dom pengarna köpte vi en ny
säng till Nellie



Den ska bara monteras ihop nu :)
Den é ju så smidig att när hon växer & kan gå ur sängen själv kan man
montera bort ena sidan... så man kan ju ha den länge =) & dessutom tycker jag att
den é jättefin!!!!!! :D

Efter dopet vart jag fick jag magkattar igen... :/ Men Micke hade nå tabletter mot det så det gick över till slut!!!
Typiskt att så fort jag é lite för stressad så kommer det.... eller ja när stressen börjar släppa så kommer det.
Gör så ****** ONT!!!!!
& sen när vi kom hem åkte jag på världens förkylning igen :/
Men tvingade mig ändå att gå på babysimmet i tisdags... vill ju verkligen inte missa det!
Det é så mysigt. Däremot missade jag babymassagen, babyrytmiken & öppna förskolan.... men men
Kommer ju en vecka till =)

Nu é jag i Karlsborg, igen =)
Pappa kom å hämta mig i fredags... & så va jag på Annas sons 1-årskalas igår... & så tar jag tåget hem idag =)
Första gången Nellie får åka tåg =)
Imorgon.... ska jag sova!!!!
Tisdag: Babysim & Babymassage
Onsdag: Städa!!!
Torsdag: Babyrytmik
Fredag: Städa!!!
Lördag ska vi antagligen på kalas... Jimmys kompis som fyller...
Så veckan é fullspäckad as always...

Ska försöka lägga in lite bilder på bloggen typ imorgon eller nåt.... när jag fått sova ut lite =)
Pöss pöss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0