Torsdag :)

Gick bra på babysimmet i tisdags igen =)
TVÅ dyk blev det ♥ Hon é så lugn & go hjärtat mitt!
Ville mest suga på min hand när hon simma på mage hehe

Åh Nellie skratta på riktigt för första gången i tisdags!!!!
Hon har gjort skrattliknande ljud förut.... men nu va det ett klart & tydligt skratt!
Åh jag smälte på en gång & blev alldeles varm i hela kroppen =)
Helt sjukt va jag älskar henne!!!
Hon é så perfekt, vacker, lugn & alldeles, alldeles BÄST!!!!!!

Nästa vecka ska vi börja på babymassage :D
Ska bli jättemysigt. Sen veckan därpå början vi på babyrytmik... ska bli spännande =)
Ska även börja följa mé Pernilla på Öppna förskolan...
Sen har vi aktiviteter så det räcker & blir över =)

Idag ska jag åka & möta Pernilla & Wilma vid donkens parkering...
Sen ska vi åka till rusta & köpa tapeter & färg :)
Så ska vi börja göra fint i huset *weeeiiii*
Ska även träffa Angelica Fågelström en sväng =)
Och en sväng förbi biltema & köpa lite avgassystem & annat skoj :P

Ska försöka duscha & göra mig iordning nu tänkte jag =)
Ha det gott ♥


Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

hej babe :D det var den här sängen jag trodde du mena ;P http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00190217 puss puss

2011-09-06 @ 21:15:28
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0