Torsdag


Nellie & Isabelle :D


Resultatet från den nya väggen :)


Blev även en ommöblering i hyllan som aggerat förvaringssystem de senaste månaderna =)


Va tjejkväll här i lördags... jättemysigt... Jessica från BLUE kom å visa upp sina produkter...
& Jenny visade smycken.

Käkade tacogratäng med massa sallad.... mumma dä :P

Pernillas dotter Wilma :)


Igår så påbörjades julpyntningen :)
Julstämning på topp... julmusik strömmandes ur högtalarna... MYS helt enkelt ;)




lite julfint iaf!!!! Älskar julen... längtar till Nellies första jul!!!!

Den 26:e åker jag upp till Gävle, till EMMA :) längtar :)
Ska bli kul att se deras nya hus :)
har inte vart i gävle sen i mars.... så det va ju ett tag sen.

Har just nu världens piggaste dotter... som ska hoppa, snurra, dansa, babbla & skrika ;)
Själv é jag världens mest trötta men samtidigt världens lykligaste mamma ♥ ♥ ♥

Ha en underbar dag alla :)

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

sötnosar!! va snyggt det blev med tapeten!! :D alltid kul med nytt!



angående klänningarna, köp en leksak istället du. antingen barbie eller så gillar hon "cars" den röda bilen "blixten mcqueen". finns ju som leksaker och lego. tror hon blir gladare om hon får en sak av er så köper jag tråkiga kläder :P puss!

2011-11-17 @ 20:33:28
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

va roligt att du har bilderna på zäta på hyllan som jag har knäppt!! :D hihi <3

2011-11-19 @ 08:02:53
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0