Busy day =)

Jao men visst... om en stund ska jag iväg på babysim....
Skumt nog é både min baddräkt & Nellies badbyxa spårlöst försvunna :/
Tur jag har en reservbaddräkt & att det går att köpa nya badbyxor på plats...
Surt bara...

Efter det ska jag hem till svärfar & hjälpa han mé lite smått å gott...
Åka å köpa väggspackel... Sen kommer Dennis hem till oss imorgon & påbörjar tapetseringen
i vardagsrummet *wohooo*
Sen ska jag träffa Yvonne & hennes söta dotter Isabelle & käka lite lunch innan vi ska
på babymassagen ihop =)

Och efter det bli det raka vägen hem... antagligen för å fixa mat åt Gubben... & Ella som kommer till oss idag :D
Dom lär ju inte göra det själva :P

Såatte.... sysslolös é ju svårt att säga att man é ;)

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

längtar så jävla mycket tills ni kommer!! fan va jag ska fota nellie då :D hahah! puss

2011-11-20 @ 09:16:44
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0