v42 (41+4)

Va ju hos BM i fredags.... 160/80 va trycket på då...
Lite äggvita i urinen, äckligt svullna fötter... & händer!
SF-måttet har ökat till 40 nu :/

På kvällen blev det tacos & lite filmmys.
& så på lördagen så stack vi till kungälv...
Bilutställning, grillning & cruising... bortsett från att jag mådde lite halvt piss så
va det jätte trevligt =) Tur att man mest sitter på en cruising :P
Ovanligt många främlingar som kom fram å klappa på magen :O

Varför tror folk att magen blir allmän egendom bara för att man é gravid?
Tycker det känns fruktansvärt skumt när nån helt okänd börjar klappa på en?!
Okej om det é nån man känner... eller om personen i fråga iaf frågar först...
Ja menar ibland é ju magen jätteöm... & dessutom gillar jag inte när
främlingar går innanför mitt revir & ska ta på mig :O

Nu ska vi åka till Östyra sjukhuset igen... hoppas det går bättre än förra gången...
11:e dagen över tiden nu, orkar inte vänta längre *suck*

Wish me luck!!!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

lycka till gumman! hoppas allt kommer gå bra <3 puss och kram!

2011-05-23 @ 14:40:07
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0