update...

  • Kort sammanfattning sen jag skrev sist...

    Lördag:
    Åkte vi in till KSS, tog ctg, kolla blodtryck, lämna kisseprov... samma tryck sen innan... allt annat "normalt" Gosa mé valparna, som é SÅ söta :)
    Söndag: Gosa mé valparna, mös mé familjen... åkte hem... Linda följde mé =)
    Måndag: Åkte till BM för nytt blodtryck & kisseprov... 155/95.. så ytterligare en liten höjning :/ Tog en sväng till Ikea, köpte en madrass... dynor till uteplatsen, en blomma & lite småplock. Handla mat & sen va Jenny helt slut & fötterna va större en Big Foot:s....
    Tisdag: Jimmy jobba halvdag, kom sen hem för å hämta mig så åkte vi till Mölndals sjukhus för en extra koll. Såg tydligen väldigt moget ut & han försökte spräcka hinnan, men kom inte åt... Bokade en ny tid till fredagen för ett nytt försök. Blodtrycket 150/90 så det hade gått ner liiiite :D
    Onsdag: Slappa....
    Torsdag: Vänster foten svullna upp mer än normalt & gjorde jätte ont... fick ringa Jimmy så han kom hem så åkte vi in till Östra Sjukhuset... Tog dom först ett blodtryck 140/80 :D Lämna kisseprov som inte visa nåt... Sen fick vi vänta & vänta på läkaren... När vi äntligen kom in gjorde hon en undersökning... va öppen en cm... EN ynka cm :/ Men inget tal om att spräcka hinnan *hmm* Så kolla hon på mina fötter, gick ut å prata mé en kollega & kom sen in & sa att jag skulle läggas in för vätskedrivande dropp & troligen bli igångsatt *wohooo* lite goda nyheter :D Skrevs in på specialförlossningen, där dom tog ett nytt blodtryck 120/70... EKG som såg bra ut... Sen kom läkaren in & sa att jag kunde åka hem :/ WTF?! :O Vadå ge mig hopp & sen bara döda det :( Jag börja nästan grina & sa att jag inte ville åka hem :( Men nähe... dom vill vänta & se om det kan komma igång av sig själv...


    & så va det fredag nu då... fredag den 13:e maj & fortfarande ingen bebis... iofs bara gått över en dag... men mé tanke på hur jag mått & hur jag MÅR.... så tycker jag att dom borde sätta igång mig...
    Jag vill bara ha min bebis nu!!!! Trött på att knappt inte kunna gå, må illa & ha huvudvärk :(

    Kom nu min älskade bebis... Mamma & Pappa väntar på dig...
    & dina syskon också, dom frågar efter dig varje dag nu!!!!
    KOM NU!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lilla du som gömmer dig inne i mammas mage, det är dags att komma ut NU!!!



Din mamma och pappa och syskon vill gosa med dig och visa upp dig för världen!!



Din mamma vill inte behöva må dåligt längre! Så var nu en lydig bebis och kom UT!!!

2011-05-13 @ 22:39:19
URL: http://pillaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0