Ny dag, nya tag?! :)

Ja igår blev ju min Zäta pappa för första gången...
Han har inte fått träffa dom än, men mamma sa att han fatta ändå att
hans bebisar va i just det rummet dom va i... för han satte upp tassen i hennes
knä hela tiden å snegla längtande bort mot DET rummet...
Under förlossningen sprang han omkring o va orolig.
Det va som om att han sa släpp in mig!!!!! *ler* Tusse ♥

Idag ska vi ta en spontantripp till Karlsborg
, så jag får se underverken :D
Höll på att åka själv igår, men Jimmy tyckte inte att det va nån bra idé
att jag skulle köra själv ;)
Så vi bestämde att vi skulle åka idag efter han slutat jobbet :)

Och lika bra va väl det för jag ska ju till barnmorskan idag IGEN :/
Måste kolla blodtrycket...
På sätt o vis hoppas jag att det blivit skyhögt så dom måste sätta igång mig
så jag får min bebis... NU!
Men samtidigt vet jag ju att det inte é bra så det vill jag ju inte...
Vill bara att bebis ska må bra ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhh! :) Jättefina var valpisarna!

Du får inte glömma bort dig själv, du måste också må bra! :D

2011-05-06 @ 08:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0