*hmm*

Jaha hur gick det då :/
Blodtrycket hade ökat ytterligare lite grann...
Dock ingen äggvita i urinen som tur é...
Men BM blev lite orolig ändå... frågade om jag verkligen mådde bra :/
Så ville hon ta blodprov för att se om några organ tagit skada
av graviditeten, om det é det som kan vara skälet till mitt höga blodtryck :/
Men så sa hon även att det KAN vara början på en havandeskapsförgiftning, trots
att det inte va nån äggvita... Men hon skicka iväg urinen på odling igen...
Samt skicka iväg blodprovet till labbet... så ska jag dit i övermorgon igen å få svar
på proverna samt ta nya...

Ärligt talat é jag så JÄVLA orolig... mår inget bra alls... é skiiiit trött...
Lipat som fan idag... orkar inget...
Nä jag bara hoppas & BER att alla prover é okej i övermorgon.

Mamma & Linda åkte hem förut :/
Dom har gjort jättefint här i huset!!! Skulle aldrig klarat det utan dom.
Dom é helt otroliga! Känns lite tomt utan dom här nu :(
Men Linda kommer tillbaka på fredag igen :D


Nyss ätit kvällsmat, schnitzel m. potatiskroketter m. beasås. Riktigt gott!
Jimmys kompis tittade förbi för en stund sen, dom é ute & kollar bilar just nu... stannade inne då ja =)
Nä nu åkte kompisen & Jimmy kom in igen... Ska nog lägga mig å typ... SOVA!
Eller nåt sånt :)

Kommentarer
Postat av: Fie

Jag hejar på dig, kämpa på!

Massa kramar

2011-05-03 @ 11:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0