:/

Värdena i måndags... 150/90... 136 slag/minut... inget äggvita plus att dom tog blodprov...
Värdena idag...         130/95... 156 slag/minut... blodprovet såg bra ut samt ingen äggvita.
Men pga det höga undertrycket ska jag tillbaka på fredag igen :/

Fick reda på att om undertrycket går upp såpass som till 110 så sätter dom igång mig.
Men får se va proverna visar på fredag helt enkelt.
Sa även till BM att jag haft lite huvudvärk de senaste dagarna... & det va tydligen ett tecken på
högt blodtryck...


Har även lunchat idag mé Pernilla & hennes bebis på ett jättemysigt fik i kungälv.
Kul att göra nåt annat än att bara gå hemma =) & dessutom va det riktigt trevligt :D


Nu sitter vi hemma, Johnnie vid tv-spelet, Jimmy vid sin dator & Jag vid min hahaha
sociala familjen?! *not* Men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0