Check up

Va hos barnmorskan i fredags...
Alla värden va tyvärr inte helt okej :/
Högre blodtryck & lite äggvita samt röda blodkroppar i urinen & väääldigt svullna fötter :/

Ett SF-mått på 37 & bebisens hjärta tickade på mé 145 slag/minut :D
Bebisens huvud é även helt fixerat nu så vi får hålla tummarna att det inte
dröjer flera veckor innan h*n vill komma ut :)

Men iaf eftersom proverna inte va helt okej så ska jag dit idag igen :/
Verkar som att Linda ska stanna några dagar till :D
Jag é så otroligt glad över min familj ♥♥♥
Mamma ska dock åka hem idag :( Men hon har ju ett eget liv å tänka på...
Hon kan ju inte kolla till mig dygnet runt jämt hehe =)

Men rensat har det blivit, snart kan jag nog t.o.m ta kort å visa hur huset ser ut :D
Bara barnens rum & toaletten kvar sen é allt genomgånget =)

Anyway... I lördags va det raggarmöte... & igår åkte vi till Jimmys farmor Valborg.
Gud sicken go tant, en riktigt krutkärring... piggare än alla vi tillsammans :)
Hon fixa å dona & bjöd på världens bullkalas, genom go!
Ska kanske dit nästa helg igen så ska Jimmy hjälpa till att laga ett förrådstak.

Herregud va trött jag é, men efter 10 toabeök på en natt har man väl rätt att vara lite halvtrött?!
Jaja ska käka lite frulle & ta en dusch & se om jag får lite nya krafter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0