Torsdag :)

En snabb uppdatering om det som hänt sen jag sist skrev... :D

*Fredags.... tacos & hemmamys
*Lördags.... meck mé capricen, jag & jenny åkte å shoppa en sväng...
                 på kvällen fick jag köra raggarbil hehe =) Körde dock bara inom kungälv...
                 Men det gick bra =) Sen fick Magnus ta över & då körde vi till göteborg en
                 sväng. Jimmy fick öla lite :P hehe eller ja fick & fick... jag har aldrig sagt att
                 han INTE får!!! :D Får tillägga att vi va barnlediga, Johnnie va hos sin farmor.
*Söndags....Sovmorgon, hämta Johnnie... ja så mycket mer hanns inte mé :)
*Måndags....Möblera om i köket, måla bebisrummet...
*Tisdags.... Första gången på föräldragruppen... & fy va stelt det va =) 4 par... första bebisen
                 för alla tjejer... & ja, det va väl trevligt =) Tog upp mycket om förlossningen. 
                 Bebisrummet blev praktiskt taget klart :D Jättenöjd!!!
*Igår......... Blåste orkan så Jimmy va tvungen å åka hem från jobbet för å kolla till carporten...
                 Den stod & gunga för att det blåste så kraftigt så han fick ta mé sig spännband
                 från jobbet för å spänna fast den. Sen kom pappa & lämna en byrå som vi ska ha i sovrummet.
                 Sen åkte vi å handla, hämta Johnnie & sen åkte vi hem å käka pannkakor =)
*Idag........ Nyss vaknat... hade tänkt att jag skulle åka å simma, men fick precis meddelande av Jimmy som 
                fråga om jag kunde hämta Johnnie tidigare från skolan... Vet inte hur det blir nu... får återkomma senare
                & berätta hur det blev :)

Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

Är johnny din sambos barn :) eller ert gemensamma?

2011-03-24 @ 15:19:18
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0