Söndag :)

Hämtade bilen igår... Fick bogsera hem den då startmotorn inte funka... :)
Men det gick så bra så =)

Hemma hos Dennis va även Jenny & Magnus... När vi hämtat bilen & suttit ner en 
stund & snackat så åkte vi allihopa o käka på pizzerian.
Jättgott :) Dock orka jag inte särskilt mycket då en viss älskad bebis tar upp allt utrymme i magen
hehehe ♥

Men det va ju bara att fråga efter en kartong o ta mé resten hem?! ;) Kvällsmat :P
Sen åkte vi tillbaka till Dennis & satt där ett bra tag!
& sen till slut på kvällen runt 7 nångång så åkte vi hem. Jag & Jimmy titta på melodifestivalen
& Johnnie tittade på film :)
Tycker för övrigt INTE att rätt låt vann... Pojken va väl söt... men rösten... ahhh så nasal... Hej Nanny! :/
Men men... den kan ju ha en chans i Tyskland?! Alla kanske inte uppfattar hans jobbiga röst på samma sätt som mig...
eller ja, antagligen inte :)

Sen slängde vi på en film... & somna till slut... Myspys!
Idag... har vi vaknat... käkat frulle... Jimmy har åkt BOB hehe eller snowracer som det så coolt heter ;)
Ska strax åka till Dennis igen... Jimmy ska ta ner startmotorn i nya bilen för å se va för sort
han ska köpa... sen ska vi åka förbi Östra sjukhuset i Göteborg... Så jag vet vart det ligger när jag ska dit
på tisdag för att träffa narkosläkaren... *gah* mamma ska kanske följa mé ;)

Jajja kanske borde göra mig iordning så jag inte ser ut som ett lik :P


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan :O)

Narkosläkare träffar man för att? Om det blir akut snitt eller om man ska ha ryggmärgsbedövning?

Lycka till.. o pizza, namnam..

Lycka till!

2011-03-14 @ 10:56:25
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ?:*¨¨*:

jag fick ju ändå hjälp av andra folk :)

2011-03-15 @ 21:03:33
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

magbild tack ;) om man inte kan närvara graviditeten kan man väl få se lite bilder iallafall;) <3

2011-03-15 @ 21:38:48
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

magbild tack ;) om man inte kan närvara graviditeten kan man väl få se lite bilder iallafall;) <3

2011-03-15 @ 21:38:59
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0