SNÖSTORM?!

Igår när jag vakna upp blev jag helt lyrisk... solen sken, fåglarna kvittrade
& en klarblå himmel kunde jag skåda så långt ögat kan nå :D
VÅR!!!!!!

Idag... va fan hände? Tittar ut & det é fan snöstorm ute :(
Inte ens Zäta ville va ute en längre stund :/

ÅÅÅÅHHHHH vill ju ha vår!!! Att det é vinter betyder bara att det é jättelångt
kvar tills bebben kommer... Vill ha vår, att tiden ska gå fortare fram tills
dess, sen kan den få sakta ner igen :D
Orkar inte vänta mer!!!!!!!!

Jimmy é hemma från jobbet idag mé! Han ligger här brevid mig o sover ♥
Inte bestämt mig om jag ska klä på mig å äta frulle eller om
jag ska ligga kvar å kika på film? ;)


Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ?:*¨¨*:

ja hon är jätte snäll, hon hjälpte mig med en design också :)

2011-03-09 @ 16:35:06
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

ne men inge mer snö! :( vill ha sommar nu!!

2011-03-11 @ 09:55:25
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0