:P

Jag åkte hem sen i söndags, blev aldrig några kort... men men :P
Åkte först till Karlsborg.. . Mamma hade gjort mat... maten gick inte ner men salladen va god :P
Sen tog jag mé mig Zäta & åkte hem.

När jag kom hem låg både Jimmy & Johnnie & sov... så jag satte mig i vardagsrummet & kika
igenom de Big Brother avsnitten som jag hade missat ;)
Sen va det natti natti för mig mé ;)

Igår... Jimmy va hemma från jobbet, hade lite feber... så det blev mys hela dagen ;)
Sen åkte vi å hämta Johnnie... & åkte å handla, sen blev det hamburgare till kvällsmat *smaskens*

Idag... va Jimmy hemma mé =)
Vi har vart hos läkarn... helt onödigt besök... men men =)
Sen åkte vi till sjukgymnasten & prova ut ett foglossningsbälte.
Samt skrev upp mig på mammagympa... varje tisdag f.o.m nästa vecka ;)
Blir nog bra :)

Nu sitter vi hos Jimmys pappa.... ska strax åka å hämta Johnnie & sen blir det hem & käka :)
Zäta ligger här brevid å pratar... mysgubben :) hihi

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

vi glömde korten :O omg! hur kunde vi :'( får fota bebisen sen istället ;) hihi!

2011-03-11 @ 09:55:51
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0