Kalas

Ja jisses... gästerna kom runt 3 tiden i fredags... Emmas släkt.
Fikade & pratade... sen när dom hade åkte kom Filip & Natha...
Dom åkte väl hem vid 10 på kvällen eller nåt, & trots att jag typ inte gjort ett
skit på hela fredagen va jag helt slut =) & ONT hade jag! Blä :(

Igår... gick upp, käka frulle, gick till affärn & köpte mjölk...
Shit, att gå den korta biten gjorde svinont... nä måste ha det där bältet i veckan.
Står inte ut :(
Iaf... gick hem, åt lunch & sen kom nästa gäng mé gäster... Robins släkt =)
Kl halv 3 ungefär kunde jag knappt hålla ögonen öppna, så jag va så otrevlig så
jag gick å la mig. Sov till kl 4 ;)

Då va det matlagning på gång... Fläskfilé & potatis *mmm* Dom sista gästerna åkte väl hem vid...
7-halv 8 kanske. Samma sak då, va helt slut, titta på tv en stund... & så va det läggdags vid elva ungefär.

Ska stra ta å hoppa in i duschen å försöka göra mig lite vacker :P
Så ska vi la käka frulle, & umgås lite, Emma skulle ta lite kort på mig hehe
Sen blir det hemgång idag, får bara se om jag kan ta mig
hela vägen hem eller om jag bara lyckas ta mig till karlsborg...
Gör ju så ont att köra bil :( Jisses sicket tjöt om smärtan då, men JA det gör svinont!!! :(

Jajja här kommer lite pics =)



Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

vill inte att du ska åka hem!! :'( kommer sakna dig så! har vart jättekul att ha dig här<3

2011-03-06 @ 08:46:38
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

hur känner du emma och de? :) är du släkt med de :)

2011-03-06 @ 21:56:19
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ?:*¨¨*:

jag har typ bara följt hennes blogg sen lillan var 6 månader så känner inte henne irl men jag känner henne genom bloggen :)

2011-03-07 @ 19:31:27
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0