Helg ♥

Ja igår... hämtade lite paket på posten...
Bl.a en badbalja som jag hade beställt till bebben :D
& en amningsbh... & fy helvete va skön den va!!!! KOmmer aldrig ha
nåt annat i resten av mitt liv hahaha Fuck sexiga underkläder :D

Hämtade Johnnie från skolan... åkte direkt till kungälv, till Dennis.
Jimmy bytte lampor på raggarbilen.... jag titta på :P
hans kompis Jenny tycker att jag ska mé på sexparty idag... *hmm*

Hade det vart MINA polare hade jag inte bangat :P haha
Saknar dom!!!!
Ni får faktiskt ta å komma hit å hälsa på!!!!!!!!!!!
Påsklovet ska jag spendera i Karlsborg/Hjo trakten så då kan jag hälsa på er!
Men vill att ni kommer hit också... faktiskt :D *morr*

Idag? *hmm* ska åka till kungälv... Jimmy ska mecka... as always :P 
simma kanske? Fast jag é ju mer för å simma på vardagar... på förmiddagen...
när det é mindre folk.... ajja får se... får jag tillräkligt tråkigt så... annars så åker jag väl hem igen...
Det oooordnar sig :D

Underbart väder idag iaf... välkommen våren :D För varje isfläck som försvinner
kommer vi närmare bebisen känns det som *Ler* LÄNGTA LÄNGTA LÄNGTA!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

lovar att komma och hälsa på så fort bebisen kikat ut och ni har tid och ork ;D hihi! saknar dig! puss

2011-03-28 @ 12:04:02
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0