Gävle :)

Yes imorgon ska jag fara till Gävle & hälsa på Emma
& min guddotter Julia som fyller 2 år ♥

Nästintill ett år sen jag va där sist så det ska bli riktigt kul!
Eller ja, det hade nog blivit kul även om det va en vecka sen ;)
Men EXTRA kul nu *ler*

Fast måste åka förbi karlsborg & lämna Zäta för Dixie löper tydligen
så jag får inte mé mig honom *hmm* Men hämtar upp honom när jag åker hem 
på söndag. Har det inte hänt nåt då, så får Johan & Dixie komma hit, för
jag klarar inte av att va utan honom så länge!

Jimmy har sagt att han ska börja mé bebisrummet i hlegen 
när jag é borta, hoppas det :)
Vore ju grymt kul om det va klart när jag kom hem :D
Men men vi får väl se =)

Planer för dagen då?! Ska försöka åka & införskaffa mig en
vetekudde på apoteket!!! Det kanske hjälper?
Kan va skönt att ha i svanken när jag ska åka upp till Gävle också.
Får ju ont bara jag åker till affärn så det blir nog spännande å ta sig 
ända upp till gävle. Emma lär väl få hjälpa mig ut ur bilen :D

Dumma dumma foglossning, ska till läkarn imorgon, ska se om dom
kan låna ut nå foglossingsbälte eller nåt då!
& så ska jag fråga om en TENSapparat...!
 
Nä nu måste jag äta lite :)

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

ja gud ja :) självklart lär vi köra "varann-gång" sen när bebisen kommer :) vi kommer ju ner och sniffar lite bebis sen! hihi kramis

2011-03-03 @ 07:53:28
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0