Framme :D

Igår kom jag äntligen hit, till Gävle, efter många om & men :)
Smärta att sitta i bilen så länge, var tionde minut fick jag luta mig framåt...
stanna en hel del ggr... svära, skrika & klaga... Men sen till slut kom jag fram =)

Efter att jag åkt hem på måndag ska jag INTE köra så långt igen!!!
Blir tåg eller nåt isf! Eller så får Jimmy köra =)

Iaf, när jag kom hit igår så stod maten på bordet :D Spagethi & köttfärssås hehehe
4:e dagen i rad jag åt det, men gott va det *s*
Sen satt vi la typ & prata & slappa fram till läggdags :)

Idag, Julia har öppnat sina paket... Om en stund ska vi käka lunch, sen kommer gästerna inrullande :)
Skriver antagligen lite senare, mé lite kort & så :)

Men så kul att träffa både Emma & Julia igen :) Ja, & Robin också då hehe


Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

jättekul att du kom gumman! <3 vi ses i sommar igen!!

2011-03-06 @ 08:48:47
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0