Badflicka :D

That's me :)
Jäääääklar va skönt det va! Visst att flåset inte é som det ska... men ändå!!
Lyckades iaf simma över kilometern... Får se om jag lyckas ta mig dit imorgon mé kanske?!
Vore ruskigt skönt. Fram till 12:e april har jag ju tillåtelse att bada :P
Efter det får det bli promenader... måste ju ha bra kondition så man klarar förlossningen :O

Hämtade Johnnie i skolan förut också... Hade inte varit bästa dagen i skolan, men é ju inte så konstigt
när han inte har sovit på natten... Får hoppas att han sover desto bättre inatt!!!
När vi kom hem hade vi fått paket från goboken... lite nya böcker till bebben :)
Johnnie provläste dom så han kan läsa dom för bebisen när h*n kommer :D
Kommer nog att bli en jättebra storebror *ler*
Ska hämta han tidigare imorgon också, så ska vi till Willys & storhandla...
Bunkra upp i kyl, frys & förråd :)
Sen ska vi till Dennis, så ska Jimmy mecka bil... funderar på om jag ska dra o simma medans... :/

Sen va som händer i helgen har jag ingen aaaaning om =) Bilmeckande & städning kanske? haha
Nä nu måste jag slänga i mig nåt ätbart *plurr i magen*



Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

men gud va duktig du är som simmar gumman! inte lång tid kvar till bebben kikar ut nu :D spännande! puss på dig <3

2011-03-28 @ 12:03:35
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0