Aktiva Jag :D

Hahaha ja för att vara jag har jag varit väldigt aktiv idag :)
Har varken haft ork, lust eller nåt annat på bra länge...
Men idag fick jag tydligen en extra dos av energi :)

Laddat & kört en diskmaskin... Laddat & kört 2 tvättmaskiner.
Hängt tvätt... tömt det blivande bebisrummet på ALLT!
Målat ett lager... Just nu vädrar jag både i barnens rum & i det
nymålade rummet...

Om dom bara ens vågar klaga på att det é kallt när dom kommer hem...
Då flyttar jag! Nä men usch... Men nästan iaf! Trött på sura miner & klagomål!
Jag klarar det inte! Tycker inte att jag förtjänar det heller.

Blev tillfrågad igår att va hemma mé Johnnie på påsklovet... v16...
Då é jag i v37 :/ Alltså missförstå mig rätt, han é jättegullig...
Men jag klarar inte av när han inte lyssnar & säger elaka kommentarer just nu...
(vilket han gör ibland, långt ifrån jämt!!! Trotsåldern?! :))
& jag tror ju absolut inte att jag klarar det då... & jag kommer ju inte direkt orka göra nåt med han...
Tror ju knappast att jag kommer få mindre ont ju närmre förlossningen jag kommer...
Pratade mé Mamma... & hon tyckte att jag kunde säga nej med gott samvete,
måste bara kunna mé att säga det till Jimmy & Johnnie.
Om inte Jimmy redan läst bloggen då :P

Nä jag é helt trött, slut & utmattad... lite halvsur &... ja... *hmm*
Ska lägga mig å kika på film & tycka synd om mig själv en stund!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

vad duktig du är! dock inte lika aktiv att uppdatera bloggen så man får veta vad som händer där nere ;) hehe! puss <3

2011-03-23 @ 05:30:50
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0