I feel Happy :D

Efter 9 månaders helvete har jag äntligen hamnat i himlen.
Återigen en hel natts sömn, känner mig bortskämd.
Inte sovit så här bra på evigheter :)
Behöver inte gå upp stup i kvarten å gå på toa...
Jag kan vända mig om i sängen utan att vakna... Ja livet é gött helt enkelt *ler*

Bidde ingen lunch mé älsklingen igår, dom skulle ha möte :(
Men men det får bli nån annan gång.
Det blev strumpbyxor iaf... hittade ett par jättesöta på citygross... :)
Blev även ett par jeans-leggins & 2 body:s... gööör billigt jue :)
Köpte även rosa barngalgar så jag kan hänga upp Nellies fina klänningar
som hon fått av mina underbara vänner :)
Dom vill man ju inte vika ner i en låda =)

Sen blev det lite hundmat, kattmat & lite mat till oss... full tank på bilen & sen va pengarna slut :/
Varför é det alltid så lätt att spendera pengar? *morr*
Jaja allt va nödvändigt & Nya pengar kommer om en vecka igen så man har råd att betala räkningarna ;P
Nä jag ska försöka sova lite till eftersom Nellie somna om så får jag passa på :)

G'natt :)


Kommentarer
Postat av: ★ emma, mamma till julia (foto) ★

så jäkla tråkigt när pengarna försvinner på en gång :( usch!

2011-06-23 @ 21:58:04
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0