God morgon :)

& så vaknade vi... va uppe vid 2 inatt & amma, annars har snuttan sovit hela natten :D
Nu é hon pigg & lite smått frustrerad över något... att hon inte kanvända sig eller nåt verkar det som...
För hon ligger & har världens träningspass hehe
Men så fort man tar upp henne blir hon lugn... så det kan nog ha vart en släng
av den berömda kelsjukan *ler*

Alltså det é helt sjukt hur mycket man kan älska någon!!!
Tittar på henne & smälter inombords... Hon é så perfekt!
Så vacker, så lugn... Så underbart ljuvlig! ♥
Hon é utav tvekan det bästa som hänt mig & jag känner mig så
otroligt lyckligt lottad!

TÄNK om jag aldrig hade träffat Jimmy, nä fy det vill jag inte alls tänka!
Älskar honom så mycket!!!


Åh planerar ju Nellies dop... Har bokat tid & datum, präst & kyrka...
Har gjort inbjudningarna & beställt dom... inte betalat dom än bara & dom skickas
inte förrän dom é det... & jag vet inte om jag é helt nöjd... har fram till på måndag
på mig att fundera =)
Börjat mé gästlistan & börjat diskutera doptårtan mé Jessica Kindbom som ska göra dom.
Hon gör helt grymt fina tårtor! Brukar beställa smycken av henne www.piczo.com/JJDesign
Hon é jätte duktig!!!

Ja... om jag skulle försöka äta nåt... Nellie suger ju ut allt ur mig ;)
Sen blire nog sova om fröken vill det... & en promenad i solen står på schemat också!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

hoppas vi kan komma på dopet!! och hoppas vi kan komma snart så jag får träffa sötnosen <3

2011-06-18 @ 10:25:08
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0