Förra veckan :)

Åkte till Karlsborg förra tisdagen... tidigt på morgonen... stannade först till i Skara hos Hanna, dom satt & åt frukost när jag kom =) När dom va klara åkte jag & Hanna till Simona & lille Alexander, som hade blivit JÄTTEstor sen sist =)
Tiden går verkligen fort :)

Denna bilden é från förra gången jag va där... så det händer ju en del
om man säger så :D Sötis Alexander :)



Vi prata & hade det jätte trevligt :)
Sen åkte jag vidare till Karlsborg :)
Gjorde inte så mycket mer den dagen än att jag umgicks mé familjen..
Dom va nog mest glada att träffa Nellie... & det förstår jag hihi



På onsdagen så åkte jag, Nellie & Linda till Hjo... & Träffa Terés & James...
åkte till Mullsjön & bada... eller ja, Jag & Nellie stanna på stranden ;)
Terés hade fika mé sig & det va jättemysigt =)
När vi va klara där åkte jag & Linda till kina resturangen & käka... & sen for vi hemåt
Karlsborg, men mötte först upp Johan på vägen i Brevik... & åkte å bada vovvarna :)
SEN åkte vi hem & SOV :D



Torsdagen spenderade jag mé Sandra... Vi åkte till skövde å shoppa =)
Det va jättekul & dagen gick ovanligt fort =)
Blev dock inga kort den dagen...  Men men :)

Kommentarer
Postat av: Simona

Det var jätte roligt att ni kom. Hade jätte mysigt!!Och ja,Alexander har växt. Kollade på lite kort efter ni hade varit här på när han va bara en månad gammal. Hjälp, vilken liten klump han blivit om man får säga så ;) Jag ska se till att komma ner till er nästa gång!! Ha det bäst!! Kramar

2011-07-14 @ 11:27:45
URL: http://livetsgoda2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0