skäms på mig

Jajaja jag vet, jag é kass!
Inte ofta man sätter sig ner å tänker igenom vad som hänt & vad som ska hända...
Eller vad man tycker & tänker... mest bara tutte tutte tutte hela dagarna =)


Midsommar spenderade vi i Karlsborg... det va jättemysigt.
Firande nere vid kanalen... midsommarstång å dans *ler*
tror Johnnie & Ella tyckte det va roligt :)


Dagen efter va det trädgårdsjazz hemma på livslyckan...
Blev jättefint väder & det va riktigt lyckat.
Blev lite väl mycket fylla på kvällen bara, men men. Jag & Nellie va ju nyktra iaf :P


Ja... händer ju inte allt för mycket som sagt, bara amning...
men i onsdags & fredags hann jag mé en tripp till kungälv & träffa Pernilla
& hennes dotter Wilma. På onsdagen va Pernillas kompis Emma & hennes systerson mé... vi fikade & shoppade lite.
I fredags så åkte vi till en secondhand butik som heter Lillgammalt...
Jättemysigt va det!!!
Efter det åkte vi till BVC... 4910 gram, 59 cm lång & 39,9 i huvudomfång...
Hon börjar bli stor min lilla skrutt *ler*
Sen mötte vi upp Pernilla igen & då va hennes son Theo & hennes kompis Marina mé.
Vi gick lite i affärer några timmar sen skilldes vi åt :)




I lördags så va det raggarmöte :P Hemma hos Dennis som vanligt, när det va slut
käkade vi pizza...
Igår så städade vi husvagnen & bilen... opeln ska ju säljas...
& husvagnen måste vara ren ifall vi får övernattningsgäster :P

ÅH... Bella har fått kattungar, hittade dom igår :D
4 urgulliga kattbebisar :D




Imorgon åker jag & Nellie till karlsborg, på vägen ska vi stanna till
i Skara o hälsa på Simona & Alexander :)
Sen tar vi antagligen vägen förbi Hjo & träffar Sandra.
Onsdagen blir tillsammans mé Terés & James :)
& sen på torsdag kommer Emma & Julia ;) Har inte träffat dom sen Julias 2-årsdag
i mars... så det ska bli jätteroligt!!!

Kommer nog bli en super vecka :)
det enda som kommer kännas jobbigt é att vara ifrån Jimmy så länge...
Kommer inte ihåg när vi va ifrån varandra sist... :(
Men men é väl kanske bra & va ifrån varandra lite & sakna varandra... eller nåt...
Jaja åker hem på söndag igen iaf... & då har vi Zäta mé oss hem, han har ju vart i Karlsborg
sen i midsommar... För att Johan ville visa upp honom för valp-köparna.
É bara Johans valp kvar när vi kommer imorgon... dom flesta hämtade i helgen. :(


Jajja ska försöka tvätta & städa lite idag, om jag får för Nellie :P
Ska försöka skriva lite oftare Emma :P

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

en dag kvar babe!!! gud vad jag längtar <3

2011-07-07 @ 09:25:31
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

helt underbart helg gumman! du ska självklart få alla bilderna på skiva, jag skivar dom till dig på posten när jag bränt ut dom på skiva. men du är det ok om jag lägger upp bilder på bloggen på nellie? vill alltid fråga först ;P puss och kram!

2011-07-11 @ 09:06:12
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

tack snälla! :)



ja det är klart du får låna bilderna ;) hihi! jodå var jättetrevligt igår :D puss o kram!

2011-07-12 @ 09:51:09
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0